Pomoc
Rejestracja/logowanie
Aby zarejestrować się jako Użytkownik, kliknij na pole ZALOGUJ / ZAREJESTRUJ SIĘ, wpisz wymagane dane i zaakceptuj warunki Regulaminu.
Po wprowadzeniu danych każde następne logowanie wymaga podania loginu i hasła, po czym możesz od razu przejść do składania zamówień.
Wprowadzanie danych osób – odbiorców posiłków
Jeżeli jesteś Rodzicem i chcesz zamówić posiłek dla swojego dziecka, w pierwszej kolejności w zakładce MOJE KONTO wybierz opcję „DODAJ DZIECKO” wprowadź dane dziecka / dzieci i przypisz je do odpowiedniej szkoły i grupy (np. klasa 1-3).
WPISZ 10 CYFR Z kodu KARTY i zapisz zmiany.
Jeżeli jesteś Nauczycielem wybierz opcję „DODAJ NAUCZYCIELA”, wprowadź swoje dane, przypisz do szkoły i grupy.
Jeżeli jesteś Rodzicem i chcesz zamówić dodatkowy posiłek z firmy cateringowej na wynos (możliwa dodatkowa opłata za opakowanie), wybierz opcję „DODAJ RODZICA” i wprowadź dane rodzica, który będzie odbierał posiłek w szkole.
Możesz dodać dowolną liczbę osób do swojego konta. Jeżeli masz dzieci w różnych szkołach, które korzystają z serwisu Kid-Eat, możesz zarządzać zamówieniami z tego samego konta.
Doładowanie karnetu
Przed złożeniem zamówienie konieczne jest doładowanie karnetu, z którego będą pobierane środki na Twoje konkretne zamówienia. Kliknij w zakładkę DOŁADUJ KARNET– zostaniesz przekierowany do serwisu płatniczego, gdzie w bezpieczny sposób dokonasz transakcji.
Możesz doładować karnet dowolną kwotą. Większość rodziców doładowuje karnet kwotą zbliżoną do miesięcznej wartości posiłków.
Zamawianie posiłków
W kalendarzu możesz podejrzeć jadłospis na cały miesiąc. Po doładowaniu karnetu możesz przejść do zakładki „ZAMÓW POSIŁEK”, gdzie masz wgląd do kalendarza i jadłospisu na cały miesiąc. Dodatkowo, klikając na poszczególne dni kalendarza, a następnie w przycisk „ZOBACZ MENU” w jego dolnym lewym rogu możesz podejrzeć oferowany na ten dzień jadłospis.
W pierwszej kolejności wybierz osobę, dla której chcesz złożyć zamówienie. Wszystkie wprowadzone osoby widoczne są w polach nad kalendarzem. Pole aktywne podświetlone jest na zielono – dla tej osoby zamawiasz posiłek.
Masz do wyboru 2 opcje:
- Możesz zamówić catering na cały miesiąc kalendarzowy. Kliknij przycisk „KUP NA CAŁY MIESIĄC”, następnie wybierz interesujące Cię kategorie posiłków oraz ew. dietę i zatwierdź przyciskiem OK. w prawym dolnym rogu kalendarza. Uwaga, w zależności od dostawcy zarówno diety, jak i opcja „na wynos” może wiązać się z dodatkową opłatą.
- Możesz też zamówić posiłki na wybrane dni. Kliknij na dany dzień w kalendarzu i wybierz kategorie posiłków zgodnie z preferencjami dziecka, zaznaczając każdą kategorię osobno (np. zupa, danie główne, napój). Jeżeli firma cateringowa oferuje zestawy dietetyczne, również będą tam widoczne.
Wybrane kategorie oznaczone będą „zielonym ptaszkiem”.W momencie potwierdzenia wyboru przyciskiem OK, zostaną pobrane środki z Twojego karnetu, odpowiadające sumie cen zamówionych posiłków – zobaczysz to w górnym prawym polu STAN KARNETU. Gdyby środki na karnecie były niewystarczające, system powiadomi Cię o konieczności doładowania.
Szczegółowy jadłospis na cały miesiąc i informacje o firmie cateringowej, która dostarcza posiłki do Twojej szkoły możesz obejrzeć pod linkiem „JADŁOSPIS” w górnej części kalendarza.
Zmiana i anulowanie zamówienia
Jeżeli postanowisz zmienić lub anulować zamówienie, wejdź na wybrany dzień, „odhacz zielony ptaszek” przy wcześniej zaznaczonych posiłkach i ponownie zatwierdź przyciskiem OK. Środki zostaną z powrotem przesunięte na Twój karnet. Zmian i anulacji możesz dokonać do godziny 24:00 dnia poprzedzającego wydanie posiłku. Po 24:00 firma cateringowa pobiera raport zamówień i przygotowuje się do realizacji zamówienia na kolejny dzień.
Uwaga: firma cateringowa zrealizuje tylko te zamówienia, które zostały wprowadzone w kalendarzu!
Pytania, wątpliwości i reklamacje
W kwestiach związanych z funkcjonowaniem serwisu Kid-Eat.pl skontaktuj się z administratorem serwisu pod adresem kontakt@kid-eat.pl.
W kwestiach związanych z jadłospisem, składem i jakością posiłków skontaktuj się bezpośrednio z firmą cateringową – kontakt znajdziesz pod linkiem „JADŁOSPIS” w górnej części kalendarza.
Przegląd zamówień
W zakładce „HISTORIA ZAMÓWIEŃ” widzisz wszystkie złożone przez siebie zamówienia dla wszystkich wprowadzonych osób. Możesz sortować je klikając w nagłówek kolumn na liście. Zamówienia przyszłe mają status „oczekujące”. Zamówienie uzyskuje status zrealizowanego od godz. 00:00 dnia, na który przypada jego realizacja.
Pod listą zamówień znajduje się historia doładowań Twojego karnetu.
Pytania / wątpliwości / uwagi?
email: kontakt@kid-eat.pl